Niedawno obchodziliśmy jubileusz stu lat nauczania na Politechnice Warszawskiej w języku polskim, a sama tradycja Politechniki odwołuje się do powstałej w 1826 roku Szkoły Przygotowawczej do Instytutu Politechnicznego. Od wielu lat nasza Alma Mater wyznacza trendy w nauce, dzięki czemu stała się rozpoznawalną marką. Politechnika Warszawska jest znana i szanowana w Polsce, w Europie i na całym świecie. Budowanie jej marki trwa jednak nieustannie. - zaznacza prof. Jan Szmidt, Rektor Politechniki Warszawskiej. Podstawowym narzędziem jej kreowania jest nowopowstały System Identyfikacji Wizualnej PW.

System jest zbudowany wokół słów Alberta Einsteina: Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. O nowym wizerunku Politechniki Warszawskiej, podkreślającym siłę ludzkiej kreatywności, opowiadają autorka projektu oraz przedstawiciele Uczelni. Wiedzę można nabyć. Wyobraźnię albo się ma, albo się jej nie ma. - podkreśla Rektor Szmidt.